© Diego Franssen
Het monster van de nacht heeft heel veel namen. Sommigen noemen het ‘Angst’, of zelfs ‘de Dood’, anderen eerder 'stress’ of gewoon 'verandering'. Het monster van de nacht kan soms muisstil aan je bed staan. Maar heel vaak kan het gewoon niet stoppen met praten. En als de zon opkomt, is het weer weg.
Jonas Baeke en Mats Vandroogenbroeck maken met Nacht een intieme voorstelling over angst. Ze tonen verschillende figuren die ’s nachts worden bekropen door een eng gevoel. Maar wat gebeurt er als we ‘hallo’ zeggen tegen het monster? Als we het niet zouden wegjagen, maar ermee zouden praten? Zijn we dan nog alleen? Zijn we dan nog bang?
van Jonas Baeke en Mats Vandroogenbroeck
met Fabrice Delecluse en Maryam Sserwamukoko
figuren Paul Contryn en Katinka Heremans
muziek Elisabeth Klinck
decor Geeraard Respeel
techniek Dominique Defossez en Stéphane Vloebergh
coproductie DE MAAN & Mayo
Externe video
Deze video wordt geladen vanaf een externe dienst (zoals YouTube of Vimeo). Omdat die dienst cookies kan plaatsen (en je gebruik kan volgen), dien je hiervoor toestemming te geven.
Doelgroep(en):
Taalniveau:
Duur:
60 minutenPrijs:
€ 6.00 / leerling€6 voor lager / €7 voor middelbaar
Reservatie maken
Kies één van de onderstaande data
| Datum | Uur | Locatie | Reserveer |
|---|---|---|---|
| ma. 12-04-2027 | 10:30 - 11:30 | De Grote Post - zaal Kleine Post | Log in om te kunnen reserveren |